H1Z1 – Patch ermöglicht das Sehen von nichtausgerüsteten Waffen

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Schneller als gedacht wurde dem Zombie-Survival Game H1Z1 ein neuer Patch spendiert, dieser ermöglicht unter anderem das Starten von Fahrzeugen mit der K-Taste und unterstützt Emotes innerhalb von Fahrzeugen.

Auch wurden einige Änderungen an der Sichtbarkeit von Waffen durchgeführt, so werden nun alle Schusswaffen, auch wenn sie gerade nicht ausgerüstet sind, für andere Spieler sichtbar. Dieses Feature soll vor zu großen Überraschungen bewahren, allerdings bedarf es noch ein wenig an Feinschliff.

Für Tier-Fans gibt es eine schlechte Nachricht, die wuscheligen Bewohner der virtuellen Welt von H1Z1 wurden reduziert, stattdessen könnt ihr nun mehr Zombies begegnen.

Des Weiteren wurden auch einige Änderungen am Crafting und dem Bau von Gebäuden durchgeführt, so kann man sich beim Einrichten von Gebäuden bewegen und ein automatisches System wird das Baugelände nach Eignung für das Bauvorhaben durchchecken.

Alle Details zum neuesten H1Z1 Patch findet ihr im Folgenden:

Vehicles
  • Vehicles now can start/stop the motor by pressing K.
  • Characters now animate with look orientation and emote support while in vehicles. Visible from outside, 3rd person and 1st person views.
  • Removing required parts from a vehicle load-out will stop the motor if it was running.
  • Your camera state (third or first person) should now be preserved across entering and exiting a vehicle.
Crafting and Building
  • Placement will now check the material underneath it to ensure it’s a valid location. Example: foundation’s can’t be placed on cement.
  • You can now move while placing items. Not during jumping, crouching, or prone though.
  • Objects being placed have no collision while being placed. Once placed, they will then have collision again.
  • Objects now turn a transparent red when they can’t be placed and a transparent green when they can be placed. To aid the color blind and color deficient, the object will also scale up and down to indicate it cannot be placed.
  • Objects will require all four corners of its bounding box to be touching something in order to be placed. This is true for free placed items and for foundations. Socketted objects, however, will not check against this restriction.
  • The placement object will follow the center of your screen – not your mouse.
Other Additions
  • Added a Recurve Bow with better range, fire rate, and arrow speed. It replaces the current bow in Battle Royale. This new bow can be found in the core game around the world and cannot be crafted.
  • Weapons will now appear on the player model
  • Adjustments made to zombies versus wildlife population ratios in favor of more zombie spawns.
  • Leaf FX and sound when you harvest blackberries
  • Dot reticle has returned to 3P and does not change per weapon yet
  • 1P reticle will change per weapon
  • Dot will be used for melee weapons and gun Iron sights

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